Heckblende

Her kan du diskutere styling af din Golf II
Post Reply
NielsNielsen
Frigear
Frigear
Posts:11
Joined:31. Aug 2014, 12:35
Heckblende

Post by NielsNielsen » 11. Nov 2014, 21:36

Hej

Jeg har set mange af de heckblende på nettet, og synes de er super fede :)
Men kan det virkelig godt passe at de ikke kan findes i Danmark?

Nogle der evt. ved hvor man kan købe dem (udover Ebay)?
-Synes det er det absolut det fedeste styling til en Golf II :)

Evt. noget der ved noget styling magen til, eller noget der ikke er alt for "vildt" :D
Image Image
Mvh. Niels
-VW Golf Mk2 1991, 1.6TD JR

I'd rather loose by a mile in a car i've built myself, than win by an inch in a car someone else built for me.
-Your car is your story, so don't let someone else write the book.

Kim B S
3. Gear
3. Gear
Posts:247
Joined:28. Jan 2014, 02:30
Location:Assens ved Mariager.

Re: Heckblende

Post by Kim B S » 12. Nov 2014, 01:34

NielsNielsen wrote:Hej

Jeg har set mange af de heckblende på nettet, og synes de er super fede :)
Men kan det virkelig godt passe at de ikke kan findes i Danmark?

Nogle der evt. ved hvor man kan købe dem (udover Ebay)?
-Synes det er det absolut det fedeste styling til en Golf II :)

Evt. noget der ved noget styling magen til, eller noget der ikke er alt for "vildt" :D
Image Image
Hej Niels.
Ja det ser ret godt ud med sådan en heckblende, Og det er meget tidstypisk udstyr for Golf 2ens årgange, men sagen er den, at de var populære tilbage i firserne og start-halvfemserne, den gang kunne de købes i en hver autotilbehørsbutik, til stort set alle de mest populære biler, fra flere forskellige firmaer, blandt andet KAMAI, HELLA og mange flere. ;) Jeg tror ikke de findes nye i dag, så skal man nok være meget heldig, at finde restlagre i en gammel autotilbehørsbutik, eller finde en brugt i god stand. ;) En brugt må være det nemmeste at finde, og det kan da også være at nogen fra dette forum har en liggende. Jeg håber at det lykkedes for dig at finde en. ;)
MVH Kim B S.

Mine kørende køretøjer.

Yamaha FS1 DX, Årg. 1976
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Mine Projekter.

Yamaha FS1 K1, Special, Årg. 1978
Yamaha FS1 SS, Årg. 1973
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

NielsNielsen
Frigear
Frigear
Posts:11
Joined:31. Aug 2014, 12:35

Re: Heckblende

Post by NielsNielsen » 12. Nov 2014, 22:56

Det er godt nok utroligt hvis de har været så populære at man så ikke kan finde nogle. Kan ikke funde en eneste på en dansk salgsside (DBA, Gul og Gratis Osv)

De eneste jeg har fundet er på Ebay fra udlandet, men allesammen til stortset over 2000,- :shock:

Men det er nu også godt nok den Sort/røde jeg mangler til GTI baglygterne, det gør det vist heller ikke nemmere :D
Mvh. Niels
-VW Golf Mk2 1991, 1.6TD JR

I'd rather loose by a mile in a car i've built myself, than win by an inch in a car someone else built for me.
-Your car is your story, so don't let someone else write the book.

Herpes
5. Gear
5. Gear
Posts:1090
Joined:25. Mar 2004, 02:02

Re: Heckblende

Post by Herpes » 31. May 2015, 03:09

Ved godt det er et gammelt indlæg, men kom lige i tanke om at der er en som har haft et med til et stumpemarked i holbæk flere gange. Det var godt nok et Orange/Rød og er 99% sikker på det var sprit nyt, lå i pose i org. indpakning. Ved ikke om han har det endnu og kender ikke manden selv, men ved han er på DBA, hvis det skulle have interesse for andre. Har selv et sort/sort der dog har revne over nummerpladen, så det er stadig muligt at finde. Der er bare langt mellem.

Post Reply