Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Her kan du snakke med andre, bare alm. snak
Post Reply
Sparks
5. Gear
5. Gear
Posts:4867
Joined:2. Feb 2004, 17:05
Contact:
Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Post by Sparks » 9. Nov 2015, 18:15

Hej venner.

Nu er det snart længe siden, jeg sidst har "optrådt" på disse dejlige sider. Sagen er den, at jeg ikke længere er ejer af en Golf 2, ligesom jeg af rent personlige årsager er nødsaget til at beskæftige mig meget mindre med god, gammel mekanik, læs Golf 2... ;) Salg af huset efter sygdom og skilsmisse og flytning til noget mindre velegnede lokaliteter samt opmagasinering af store dele af min dejlige værktøjssamling har gjort, at jeg i alt fald midlertidigt kommer til at lægge denne fortrinlige hobby på hylden. Arbejdet skal jo også passes, og et nyt forhold skal opbygges - alt tager på både tid og kræfter.

Helt kan jeg dog nok ikke holde mig fra at kigge lidt med herinde. Interessen er der jo stadig, og når jeg i løbet af det kommende år formodentlig trækker mig tilbage fra arbejdsmarkedet, er det da mere end tænkeligt, jeg tager tråden op igen. Jeg har jo også stadig min ærværdige, gamle Golf 1 stående, som tilden tid skal have en velfortjent gang soignering og klargøring inden der kommer plader på. Og Cupra'en til hverdagsbrug - jo, mekanikken skal såmænd nok finde plads i min tilværelse igen.

Foreløbig tak for mange dejlige timer her på Golf2.dk, håber I klarer jer ude på landevejene og glæder mig til at følge debatterne fra sidelinjen.

De bedste hilsener til eder alle, Sparks

UdstyrsFreak
Site Admin
Site Admin
Posts:829
Joined:15. Sep 2003, 15:41

Re: Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Post by UdstyrsFreak » 12. Nov 2015, 10:50

Hej Sparks

Det er træls situation at være i, men jeg forstår til fulde din prioritering.
Du skal have en stor tak for dine mange år her på siden, hvor du har hjulpet utallige med din store viden om Golf 2'eren og generelt inden for det mekaniske.

Jeg vil sige på gensyn, for jeg er sikkert på du vender tilbage til en Golf 2 på et tidspunkt ;)
Mvh
Michael Hansen
Golf2.dk - Webmaster

Sparks
5. Gear
5. Gear
Posts:4867
Joined:2. Feb 2004, 17:05
Contact:

Re: Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Post by Sparks » 13. Nov 2015, 16:39

Hej Michael, tak for de pæne ord. Jeg kan så kun sige, at jeg altid har hygget mig ved at være med her på disse mesterligt drevne og styrede sider...

Det er bestemt ikke usandsynligt, du får ret, m.h.t. Golf 2. Den bil er stærkt vanedannende, og på et eller andet tidspunkt bliver jeg vel også nødt til at afstå min kære Cupra. Måtte det vare længe endnu... ;) Skal jeg så til den tid finde en lige så morsom men, måske lidt mindre kostbar bil (sådan rent vedligeholdelses- og reparationsmæssigt...) at køre i, bliver det med meget stor sandsynlighed en god Golf 2. Livet er for kort til kedelige biler... :P

Jeg følger som sagt lidt med her, når mulighed byder sig, og jeg udelukker ikke helt, at jeg kan finde på at give et "pip" fra mig, hvis lejlighed gives. :)

De bedste hilsener, Jess (Sparks)

odinodin
Frigear
Frigear
Posts:1
Joined:15. Nov 2015, 19:40

Re: Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Post by odinodin » 15. Nov 2015, 19:54

Jeg synes nu ikke det er så dyrt , kører faktist Golf 2 ( import fra Tyskland) fordi den stortset ikke koster noget . V h MB

Kim B S
3. Gear
3. Gear
Posts:247
Joined:28. Jan 2014, 02:30
Location:Assens ved Mariager.

Re: Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Post by Kim B S » 16. Nov 2015, 13:07

odinodin wrote:Jeg synes nu ikke det er så dyrt , kører faktist Golf 2 ( import fra Tyskland) fordi den stortset ikke koster noget . V h MB
Hej MB.
Jeg tror du har misforstået noget af teksten. ;) Bilen som der menes er lidt dyr i drift er en Seat Ibiza Cupra som Sparks har i øjeblikket. ;)

Hej Sparks.
Jeg har ikke været med på Golf2.dk så længe, da jeg kun har kørt Golf 2 siden starten af 2014, men har lagt mærke til dine mange gode indlæg. ;) Derfor vil det også glæde mig, hvis du får tid og mulighed for at deltage her på vores herlige forum i fremtiden, og jeg håber selvfølgelig at du også selv får mulighed for at erhverve endnu en fin Golf 2.
Jeg er faktisk blevet ret glad for min egen, som efterhånden er lavet i meget fin stand, og har været til mange klassiske træf især her i sommer. Ja, det kunne du jo også sagtens komme til med din Golf 1.
MVH Kim B S.

Mine kørende køretøjer.

Yamaha FS1 DX, Årg. 1976
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Mine Projekter.

Yamaha FS1 K1, Special, Årg. 1978
Yamaha FS1 SS, Årg. 1973
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

reserve
5. Gear
5. Gear
Posts:764
Joined:21. Apr 2010, 03:34

Re: Slut med Golf 2 - i alt fald for denne gang...

Post by reserve » 18. Nov 2015, 21:18

Hej Sparks,

Jeg havde jo godt bemærket at det var længe siden.
Det gør mig ondt at høre om genvordighederne.
Håber det løser sig på bedst mulig måde.

Du vender tilbage, andet vil ikke være rart at acceptere.
Tak for alle de gode indlæg, ser frem til de næste.

Post Reply