Hjælp til migatronic

Her kan du snakke med andre, bare alm. snak
Guppy
4. Gear
4. Gear
Posts:481
Joined:2. Mar 2007, 22:09
Hjælp til migatronic

Post by Guppy » 3. Nov 2015, 05:20

Hej igen. Har godt nok ik golfen mere :( Og er desuden blevet medlem af det danske Peugeotforum :roll: Men der tror de en "Migatronic" er en håndmixer, og efterhånden får man bare besked på at køre på værkstedet men sine småfejl - den besked har jeg sjældent set her hehe. Sagen er at jeg udlånte mit velfungerende Migatronic Automig 185MXE af ældre model. Vidste godt fra starten at dette var en fejl, men ikke at skovlen jeg lånte det til var idiot. Nå!! Da det endelig kom hjem fungerer kun den lille grønne diode når man tænder det. Al anden funktion er fraværende. Jeg har søgt efter information på nettet, men synes ik' rigtig jeg kan finde noget godt - ikke en gang info om hvor sikringerne sidder i sådan et svin. Havde den sat til salg og blev kontaktet af en mand med samme defekte svejser, der sagde at det var et styreprint til 1500,- der er i uorden. Andre har sagt diode-ensretterne. At finde noget på Migatronic's side er sgu op ad bakke, og så var det jeg tænkte "golf2.dk" er nok det sted jeg genem tiden har fundet de mest kvalificerede løsninger/Hjælp. Så hvis der sidder en venlig sjæl med lidt forstand på det vil jeg meget gerne høre om det. Også hvilke sikringer/Hvor de sidder og evt andre fejl der kan være en mulighed. Jeg vil godt koste 1500,- på den, men så heller ikke meget mere. Mener godt jeg er kapabel til selv at skifte et print, men vil ikke styrte ud og købe reservedele til sådan en gammel svend uden at vide hvad der er galt.

Håber I holder de gamle G2'er kørende, har savnet min siden jeg solgte den - men følger den, og den er stadig kørende :D

mvh Flemming
Attachments
011120151055.jpg
011120151063.jpg

Post Reply