Få blåt lys i din varmevælger

Slettet bruger
Få blåt lys i din varmevælger

Post by Slettet bruger » 1. Jan 1970, 02:00

Jeg har taget ventillations-boardet ud, og simpelthen brækket den grå baggrund bag det gennemsigtige plastik af. Den grønne pære, er også fjernet.
Derefter har jeg sat noget hvid overheadpapir (magen til det der hænger på grill-barer i deres lysskilte) fast på det gennemsigtige plastik. Selvklæbende papir kan dog også bruges, med der er en jo smule struktur i papiret, som ikke giver en ligeså god effekt.
På dioder.dk har jeg købt nogle dioder, og der monteres en på armen til den øverste plastik dims, som justerer, hvor luften skal blæse hen. Placer dioden cirka 6-9 cm bag ruden, og husk at sørge for at den ikke sidder for højt, da radioen ellers ikke kan komme ind igen! Der må heller ikke være nogen ledninger, som kan forhindre armen i at køre fra side til side.
På billederne er der kun monteret denne ene diode, men jeg har siden monteret en bag styrkeindstillingsskifteren, og en bag kold/varme skifteren. De er dog monteret, så de sidder helt fast.
Strømmen er taget fra det samme kabel, som før gav lys i den (grimme) grønne lampe. Derved kan du justere styrken præcis som du kunne før.
Og så pynter det selvfølgelig, hvis du har en radio med noget blå lys i.

Post Reply