Radio i askebæger

TDK
4. Gear
4. Gear
Posts:575
Joined:14. Nov 2006, 00:05
Radio i askebæger

Post by TDK » 20. Sep 2008, 21:25

Jeg har selv kigget efter en guide til og lave dette. Da jeg er pænt træt af at radioen lyser mig lige i bøtten når det er mørkt.

1.1 afmonter plastik holderen til gearstangen. (den er bare klipset fast)

1.2 Der er 3 skruer der holder kardanboksen på plads, en på hver side, og en lige foran gearstangen.

1.3 så kan den trækkes lige tilbage, Husk der er lige et stik til cigartænderen.

2.1 afmonter cigartænderen, det kan godt være lidt træls og få der fra, Jeg ville ikke bruge vold, så jeg brugte en hammer!

3.1 mål med radioholderen hvor stor hullet skal være og skær så med en kniv evt.

3.2 husk og måle efter det er træls hvis hullet bliver for stort.

3.3 Der er nogle større plastik finner mellen askebægeret og boksen oven over, men de er næmme og skære i.

4.1 monter holderen, husk og trykke vingerne ud så den bliver der.

(4.2) jeg brugte en stiver bag på til mig radio også!

5.1 vælg et sted til dig cigartænder. højer side er nok bedst da der skal stik til gps osv der i. og går ikke så godt ved førens skindeben!

5.2 diameteren på plastik kabslen er 27mm så et kopbor på den størrelse vil være bedst. Det havde jeg ikke så jeg mærkede cirklen op. og borrede huller hele vejen rundt med et lille bor. skar til og vupti så var den der.


6.0 så er der bare og monter det hele igen.

Værktøj brugt. hammer. stjerneskruetrækker. stanly kniv (og ekstra blade) og boremaskinen.

husk dette er på eget ansvar og bruge denne guide! og går det helt i smadder koster en ny kardanboks 100 kr ca.

Post Reply