udstillinger

Her kan du komme ris/ros og forslag til Golf2.dk
Post Reply
janlarsen
5. Gear
5. Gear
Posts:1932
Joined:11. Mar 2008, 23:20
Location:Ringkøbing, Danmark
Contact:
udstillinger

Post by janlarsen » 4. Jan 2012, 11:23

Hej alle
Jeg har fulgt lidt med i indlæget om Fast and furios. Jeg har fuld tillid til at de"røde"[;)] som har lagt et stort arbejdet i sådanne projekter, gør alt for at udvælge de rigtige biler, og alle kan nu engang ikke komme med, de FLESTE har nok også selv en ide om lige netop deres bil, passer til lige netop den udstilling
(om det er hverdagstøj-jakkesæt, smoking eller kjole og hvidt[:D][;)]
Nå men det der ligger mig på sinde:Hvis der er rigeligt med tilmeldinger, kunne man så måske forstille sig, at man kunne ligge de tilmeldte ind på en "Hot or Not"
side,(eller for eks, de sidste en to eller tre pladser, hvis der er flere om budet, en slags wild cart)og så kunne Adminestratorene/dommere vælge ud til sidst, efter "offentlig"tilkendegivelser[:D]
KUN EN SKØR IDE[:)]jeg har det fint med som det er, men det er der jo så nogen(heldigvis få der ikke er)Og så iøvrigt tak for dette skønne forum, er med i en del andre mærkeklubber,med mine andre biler/mc, ingen af dem lever op til dette[:D]Mvh Jan

[hr]

Rettet af - janlarsen - den 4. Jan 2012 17:40:41

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: udstillinger

Post by Christian M » 4. Jan 2012, 13:32

det var en ide jan men self det skal jo se ordenligt ud men det er self mange forskellige stil arter på sådan en golf 2

her er min egen bla. som jeg skal have sparket mig selv igang med og få lavet færdig har jo en deadline nu he he og som man kan se har jeg valgt og køre det hele på oem dele som er blevet ombygget eller tilpasset

http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=100961

der ligger i øvrigt flere billeder under projekt forumet godt nok længe siden der har været update på det men det er der

og tak for de fine ord det er ikke let og gøre alle tilfreds men vi gør det jo så godt som vi nu kan og som skrevet i tidliger indlæg så er det helt fri viligt vi sidder her [:)]

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v
Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20

Re: udstillinger

Post by danhein » 4. Jan 2012, 15:11

janlarsen

jeg kan godt lide dit forslag det var noget i den stil jeg mente der skulle ske i stedet for det er admins der sidder og udvælger biler der skal med

du har lige sat ord på det jeg ikke selv kunne i min negative bølge

men syntes så lige at din sidste lille kommentar om at fare i skolegården ikke helt var på sin plads jeg fik at vide flere gange jeg skulle holde en ordentlig tone så syntes jeg så også den skal forsætte i denne tråd

og jeg håber da de folk der lægger et stort arbejde i denne side vil tage janlarsens ide op for kan kun tilslutte mig den

og til sidst vil jeg da også lige undskylde for mit sure opstød i den anden tråd efter jeg har læst det igennem så kan jeg godt se at kritikken ikke var på sin plads

janlarsen
5. Gear
5. Gear
Posts:1932
Joined:11. Mar 2008, 23:20
Location:Ringkøbing, Danmark
Contact:

Re: udstillinger

Post by janlarsen » 4. Jan 2012, 16:21

Den med skolegården var med en blink smilye
for endnu engang at understrege hvor vigtigt det er, at være forstående over for andre, samt at humor er vigtig.Læg mærke til at jeg ikke nævnte nogen personer hverken med eller uden navn[:D]
Men dejligt at vi får den vendt til det positive, tros alt. Det er altid bedre at komme med kreative forslag i stedet for kritik. OG Danhein dette er ikke ment som personlig kritik af hverken dig eller din bil [:)]Det er jo bla forskelligheden der gør siden "levende" Mvh Jan

[hr]

Rettet af - janlarsen - den 4. Jan 2012 15:23:39

danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20

Re: udstillinger

Post by danhein » 4. Jan 2012, 17:07

Ser det heller ikke som kritik og jeg bakker helt op om dit forslag siden skal jo også forny sig og hvorfor ikke prøve at få brugerne til at være en smule medbestemmende når der skal vises ansigt ud aftil [:)]

Ivan J
5. Gear
5. Gear
Posts:620
Joined:25. Apr 2003, 16:24

Re: udstillinger

Post by Ivan J » 4. Jan 2012, 18:05

Fint forslag, dog har jeg mine bekymringer omkring at bruge fx noget lign Hot-or-Not til at vælge hvilke biler som kunne komme i betragtning til showet. Her tænker jeg på snyd og hvor forholdvist nemt det er at lave en bruger på siden. Men igen vil jeg gerne understrege at dette er i bund og grund stadig Bøg som har lagt alt sin tid i at arrangere dette og som sådan har det ikke noget med siden af gøre da vi ikke er en klub af nogen art. Han bruger bare en tråd til at samle en flok biltosser med nogle flotte Golf'er. Så vidt jeg ved er der åben for alle bilklubber/grupper til F&F Carshow, så alle er velkommen til at selv lave en udstilling som de syntes den skal se ud. [;)]

[hr]/Ivan

NAH
2. Gear
2. Gear
Posts:128
Joined:25. Sep 2011, 10:24

Re: udstillinger

Post by NAH » 4. Jan 2012, 18:42

Super fed ide, du er kommet på der :)

danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20

Re: udstillinger

Post by danhein » 4. Jan 2012, 23:51

Ivan j

det du skrev der kan jeg ikke helt forstå du skriver at det ikke har noget med denne side at gøre og nu tillader jeg mig at komme med et citat fra bøg

Hej Alle

Ja vi har igen fået det arrangeret at der vil være en golf2.dk stand til F&F
show 2012.

og hvis du er i tvilv så gå ind under træf og f&f carshow det er det første indlæg

Bøg
Site Admin
Site Admin
Posts:4008
Joined:1. Jun 2004, 16:22

Re: udstillinger

Post by Bøg » 6. Jan 2012, 08:21

Altid glad for inputs til hvad man kan gøre anderledes, men i sidste ende er det mig der står med ansvaret for træf afholdt af golf2.dk

Skal bestemt nok tage det op til overvejelse det med bruger afstemning, men i sidste ende skal jeg os stå til ansvar overfor arrangøren af F&F at det er biler der har show potentiale som kommer med (std. biler er os i den kategori) Havde 18 biler tilmeldt til F&F 2009 og der kom 8 og udstillede, så skuffelsen var MEGA stor fra min side efter den udstilling, så derfor har jeg den indstilling som jeg har og vælger kun de biler ud som jeg vil have med.

Os derfor at jeg for nogen år siden gik fra at holde disideret golf2.dk træf til at lave dem til Vw træf, opbakningen til et golf2 træf har bare ikke været der selvom folk så glædeligt skrev at de ville komme til træffet, men da dagen endelig kom så stod vi 4-5 mand til træffet, så derfor bliver tingene som de gør.

[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen

Golf GL US Spec.
Golf GTI Special (in the making)

danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20

Re: udstillinger

Post by danhein » 6. Jan 2012, 09:32

kunne det ikke laves sådan at brugerne kunne stemme og i som ansvarlige så kunne udvælge ud fra de biler som brugerne har stemt på

Tror ikke iden var at det var brugerne det skulle bestemme hvad for biler der skulle med

i kunne måske få nogle biler med som i ikke selv ville udvælge som de første og tror da på at brugerne her inde har forstået budskabet om at det er show biler du vil have med

Post Reply