Utroligt flot Audi A6

Her kan du sælge eller købe diverse ting som ikke har med Golf II at gøre
Post Reply
Sparks
5. Gear
5. Gear
Posts:4867
Joined:2. Feb 2004, 17:05
Contact:
Utroligt flot Audi A6

Post by Sparks » 22. Apr 2014, 01:54

Hej folkens.

En af mine venner har en ganske urimeligt flot Audi A6 til salg. Han er ved at få firmabil, og jeg har lovet ham - ganske vederlagsfrit - at annoncere den til salg her. [:)]

Det drejer sig som sagt om en Audi A6, modelbetegnelsen er Avant (stationcar) Noblesse, den er på hvide plader. Det er en årgang 1996, den har gået 207.900 km, og den er i flot, meget mørk blå lakering. Ville nok nærmest kalde den kongeblå. Der er næsten alt i EL incl. hukommelse for forsædeindstilling og ABS (som jo kaldes noget andet hos Audi) kort sagt alt, hvad hjertet kan begære plus lidt til. Motoren er en bette V6 på 2,8 liter, den arbejder perfekt, og vognen har velfungerende automatgear. Kabinen er flot og velholdt, grænsende til perfekt. [:|]

I mine øjne mangler vognen kun en eneste ting i at være helt perfekt: den hedder ikke Quattro til efternavn. Men OK, så havde prisen nu nok også været en lidt anden. Den er nemlig kr. 25.000. Billeder af vognen forventes at følge, den befinder sig i det nordligste Sjælland. Efter min ringe mening er den så afgjort både prisen og en forudgående køretur til det skønne Nordsjælland for en nærmere besigtigelse værd. Jeg kan tilføje, at hvis mit behov og min aktuelle økonomiske status havde været lidt bedre, så købte jeg den selv... [8D]

Som sagt optræder jeg kun som mellemmand. Jeg formidler glad og gerne kontakten til ejeren, og jeg kan som altid kontaktes her eller på den mailadresse, du finder under min profil. [:D]

M.v.h.
Sparks [;)]

P.S.: Jeg har flere gange forsøgt at lægge billeder på, jeg får det bare ikke til at fungere... Hvis du ønsker billeder af vogn, motorrum og interiør, så har jeg en lille serie liggende. Send mig en mail, så sender jeg hellere end gerne billederne. Min mailadresse finder du som altid under min profil... [:|]

M.v.h.
Sparks [;)]

Og så dagens bedste nyhed: Ejeren har nu slået 2000 kr. af prisen. Prisen er nu kr. 23.000,- og den kan evt. forhandles yderligere ved hurtig handel...
[:)]

M.v.h.
Sparks [;)]

[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund

Rettet af - Sparks - den 10. May 2014 21:30:46

Sparks
5. Gear
5. Gear
Posts:4867
Joined:2. Feb 2004, 17:05
Contact:

Re: Utroligt flot Audi A6

Post by Sparks » 10. May 2014, 21:33

Hej igen.

Så er der et eller andet sted i det dejlige Nordsjælland et heldigt menneske, der kører rundt i en dejlig Audi A6. Vognen er solgt og overtaget. [:)]

M.v.h.
Sparks [;)]

[hr]Klamp & Fusk FApS
Frederikssund

Post Reply