Grim Golf II (VB31592) stjålet i Jyllinge natten til d. 14/6-11

Her kan du efterlyse ting du har mistet
Post Reply
Novaree
Frigear
Frigear
Posts:2
Joined:15. Jun 2011, 01:20
Grim Golf II (VB31592) stjålet i Jyllinge natten til d. 14/6-11

Post by Novaree » 15. Jun 2011, 01:27

Hej med jer,

Jeg har fået nakket min Golf II fra '92 fra kærestens parkeringsplads i Jyllinge natten til den 14/6-2011.

Bilen er forholdsvis nem at kende, da der er tale om en forholdsvist slidt, mørkegrå Golf II med soltag og lyserøde sommerfugle-decals (klistermærker) på begge sider for og bag, samt på bagklappen.

Det er iøvrigt en 1.6CL'er med næsten nye vinterdæk på sorte stål-fælge. Det ene nummerplade-lys er gået, så policen har god grund til at stoppe den ved lejlighed ;)

Bilen andrager ikke den store værdi, men det gør de to barnestole der står i den, da de er absolut nødvendige for at jeg kan hente mine børn hos deres mor i den kommende weekend. Derudover ligger der en børne-cd af min datters, som jeg på hendes vegne er ked af at miste. Endelig ligger der et par andre effekter, der igen ikke har nogen værdi, men betyder en masse for min datter, og dem vil jeg rigtigt gerne have tilbage hvis det skulle kunne lade sig gøre.

Policen har efterlyst den, og vennerne har spredt ordet på Facebook, men jeg tænkte at jo flere steder ordet kom ud, jo bedre.

Da jeg sidder med 2 lejelejligheder plus termin til et hus (pga skilsmisse og flytninger, etc) kan jeg ikke tilbyde den store dusør (og ej heller bare gå ud og købe nogle nye autostole..), men jeg er sikker på at jeg kan ryste et eller andet lækkert ud af mærket til ham/hende der kommer med det afgørende tip, der betyder at jeg i det mindste kan få de vigtigste dele af indholdet af bilen tilbage.

Smid en mail til chn4000@yahoo.com eller send mig en besked herinde hvis du falder over den.

På forhånd tak,

Casper Helenius/Novaree

Rettet af - Novaree - den 15. Jun 2011 02:09:48

Novaree
Frigear
Frigear
Posts:2
Joined:15. Jun 2011, 01:20

Re: Grim Golf II (VB31592) stjålet i Jyllinge natten til d. 14/6-11

Post by Novaree » 15. Jun 2011, 13:59

"Hurra!" Bilen blev fundet i det lokale industriområde mindre end 1 km fra min kærestes lejlighed.

Nogle tosser havde "låst sig ind" med et ko-ben og en skruetrækker, sikkert for at begå et bræk i industriområdet. Men da det er skidesvært at køre normalt, så er de hamret sidelæns ind i kantstenen i et 90 graders sving, med meget høj fart.

Resultat: Undervognen er forskubbet, de to højre døre trykket voldsomt ind og ophæng på for- og baghjul højre side er totalt smadrede. Pris: 30.000 plus for at rette hele bilen op.

Så byebye trofaste Golf. Du har været mig en god og trofast rejsesvend for mine døtre og jeg.

Åh, hvis nogen i Jyllinge-området finder mit Fujifilm A170 skod kamera og/eller SD-kortet der sad i, så sig gerne til, jeg vil gerne have billederne tilbage. Kameraet kan tyven stikke langt op i rektum på sin mor..

bæst
1. Gear
1. Gear
Posts:43
Joined:27. Jan 2011, 16:03

Re: Grim Golf II (VB31592) stjålet i Jyllinge natten til d. 14/6-11

Post by bæst » 16. Jun 2011, 16:57

Tillykke med den hurtige afklaring! Kondolerer for tabet af endnu en god gammel slider, og så på grund af nogle idioter der ikke kender forskel på dit og mit [:(!]
Held og lykke i din søgen efter en værdig afløser! (Håber du er lidt bedre forsikret end jeg var for sådan en koster jo alligevel en slags penge)

Post Reply